Auto recuperate din leasing

Salonul Auto de le Frankfurt a inceput de marti, cu toate ca industria auto e inca in dificultate si cifrele de vanzari nu si-au revenit.

Start pentru Salonul Auto de la FrankfurtSalonul Auto de la Frankfurt, organizat la fiecare doi ani, este cel mai important eveniment auto din acest an la nivel european, fiind totodata mai mare decat cel de la Geneva sau Paris, avand si cel mai mare numar de premiere.

Salonul Auto de la Frankfurt a fost deschis oficial publicului pe data de 17 septembrie, de catre cancelarul Angela Merkel si se va inchide in 27 septembrie.

La editia din 2009, Frankfurt, inafara de deja celebra tema de "salon ecologic", Frankfurt doreste sa indice drumul catre iesirea din criza. In plus, principalii constructori germani vor prezenta in cadrul Salonului cele mai noi modele cu emisii reduse de dioxid de carbon.

Frankfurt, oras cu traditie la targuri si foarte bine plasat pentru a atrage expozanti de peste tot. Organizarea unui stand la salonul auto IAA costa peste un milion de euro, cateva marci cunoscute s-au retras pentru ca li s-a parut mult pe criza, insa cei care s-au prezentat nu au vrut sa lase standurile seci.

Cu toate ca industria auto e inca in dificultate si cifrele de vanzari nu si-au revenit, salonul auto de la Frankfurt a inceput marti, iar optimismul e la cote inalte. Sefii diferitelor companii vad semne pozitive, piata pare sa-si revina, lucrurile se normalizeaza. Iar aproape toata lumea, de la Renault la BMW, spune ca masina electrica e salvarea in viitor si e vorba de aceeasi industrie care aproape ca nu a produs masini electrice in ultimele decenii.

Alfa Romeo are un stand dominat de rosu aprins, masinile fiind de aceeasi culoare, BMW are un stand inconjurat de o pista inclinata pe care trec masini, Renault are multe dispozitive de incarcare a masinilor electrice, standul Audi e dominat de un alb orbitor, iar Dacia a pastrat decorul de acum un an de la Paris, cu albastru predominant si un glob de aceeasi culoare. Toyota are la stand mult verde aprins, la Ford e o inflatie de albastru iar Fiat are de departe cel mai colorat si luminat stand.

La niciun alt salon auto masinile electrice nu au fost atat de prezente. Cel putin in teorie si la nivel de concept e un subiect la moda, iar la Frankfurt nu era "trendy" sa nu ai masina electrica la stand.

Renault a venit cu patru concepte electrice care vor ajunge in productie, Opel a venit si el cu o masina care va iesi la finele lui 2011 pe piata, iar Peugeot a prezentat un automobil de clasa mini cu motor electric. Lista ar fi lunga, dar pe ea intra si marcile premium Audi, Mercedes si BMW care insista pe faptul ca motorul electric e viitorul si pentru ei, ajutandu-i sa faca masini cu emisii poluante mai scazute decat maximul admis. Schimbarea de atitudine e interesanta mai ales ca industria auto nu se preocupa de masinile electrice, favorizand motorul termic.

Acum asistam la o lupta a cifrelor, autonomie mai mare, viteza maxima mai ridicata, timp de incarcare mai scurt, design cat mai reusit, intr-un cuvant producatorii se chinuie sa dovedeasca faptul ca masinile electrice nu sunt nici urate, nici scumpe si nici nu merg putin, insa productia in volume mari e inca departe.

La conferinta de deschidere un ziarist i-a intrebat pe organizatori cum de sunt atatea modele noi de lux in criza. Raspunsul a fost ca luxul s-a "eficientizat", nu mai e risipa de combustibil, emisiile poluante au scazut, s-a dat exemplul Mercedes-ului S Klasse cu consum de sub 4 litri.

Totusi, multe din conceptele luxoase si ecologice sunt departe de productie, iar altele nu sunt masini electrice, cum ar fi versiunea hibrida a lui BMW X6 care poate merge doar cativa kilometri exclusiv cu motorul electric De Lamborghini-ul cu motor de 670 CP sau de cel mai mic Rolls Royce sa nu mai vorbim, ele nu salveza mediul ci vor ajunge in garajul unor oameni care sunt dispusi sa dea sute de mii de euro pe o masina noua.

Cert e ca exista interes pentru aceste masini, pentru salon in general, si chiar daca estimarile arata ca numarul vizitatorilor va scadea cu 20% spre 700.000 cel al premierelor a urcat pana la 100 de masini noi, din care jumatate din partea producatorilor locali.

Concluzia ar fi ca salonul auto de la Frankfurt nu mai are atmosfera de innormantare de la alte saloane mari de anul acesta si sfarsitul anului trecut. "Greii" din industrie vor sa arate presei partea optimista, dar cu siguranta ca vremurile grele nu au trecut iar in discutiile din interiorul companiilor masinile electrice nu sunt vazute ca solutia perfecta pentru viitor.

Auto recuperate din leasing, auto second hand, BMW, Audi, Autoturisme, Camioane, motociclete, Ford, Fiat, Subaru.
Autoturisme second hand fara taxa de inmatriculare. Parcul auto TBI Leasing este in permanenta schimbare.
Viziteaza-ne pentru a profita de oferte excelente la masinile second hand recuperate din leasing.

Auto din leasing, preluare leasing, masini rulate din leasing, masini second hand

Leasing pentru auto rulate

Puteti beneficia de un autoturism rulat atat prin leasingul pentru auto rulate de la TBI Leasing, cat si prin cumpararea cu cash!

Profitati de oferta speciala! Va oferim ocazia de a alege autoturismul dorit la un pret mai mic.
Efortul financiar pentru achizitionarea in leasing financiar TBI a autoturismelor din parcul nostru este minim.

Foarte important pentru dumneavoastra: in situatia in care optati pentru un autoturism deja inmatriculat din parcul nostru, aveti avantajul ca nu mai trebuie sa achitati taxa de poluare, aceasta fiind deja achitata de noi.







Florarie online